Pia Rønver

Pia Rønver - portræt

Pia Rønver
Egevænget 55, Stenstrup

Jeg drømmer om:Jeg drømmer om, at give det enkelte barn og forældre oplevelsen af, at mit hjem er et trygt og rart sted at være.

Jeg har været dagplejer siden 2007.

Jeg er uddannet pædagog og har to piger Hannah fra 2002 og Agnes fra 2004.

Det er vigtigt, at give det enkelte barn nærvær og omsorg.

Jeg lægger stor vægt på et åbent forælder samarbejde.

Det er af stor betydning for mig, at videre udvikle mig på det faglige plan. Det kommer barn og forældre til gode.

Jeg er i 2013 + 2014 med i et forsknings projekt i København, som handler om Barnet I Centrum.

Personlige egenskaber:Jeg er ærlig, kærlig, nærværende og tålmodig. Jeg arbejder anerkendende og er bevidst om betydningen af det positive samspil imellem barn/barn, barn/voksen og voksen/voksen.

Jeg er glad for at synge og danse med børnene.

Jeg giver børnene massage og arbejder med deres sanser.

Jeg har en sanse gynge hængene i loftet, i lege værelse.

Vi går på oplevelses turer rundt i nærmiljøet, vi har grønne områder - toget er altid spændende at kigge på.

Vi går i legestue og mødes med mine kollegaer. Vi mødes ude i det fri i forår og sommer halvåret og inde i legestuen om efteråret og vinteren.

Jeg bor centralt i Stenstrup med et grønt område i baghaven, som vi inddrager i hverdagen.

Jeg har legeværelse med hoppemadras, gynge og forskellige legesager.

Jeg har et stort køkken alrum, hvor vi spiser og leger og fordeler os efter behov.