Susanne Rasmussen

Egevænget 11, Stenstrup

Jeg ønsker at have en dagpleje, hvor både børn og forældre føler sig velkommen og mærker en hyggelig varm stemning i huset.

At skabe ro og tryghed for børnene, er meget vigtigt for mig, hvor det enkelte barn bliver set, hørt og anerkendt.

At strukturere hverdagen, så den er genkendelig og tryg for børnene.

At have tid til fordybelse, følge de fire årstider og udforske naturen sammen med børnene.

Jeg er en glad og positiv dagplejer, der elsker mit job. Har været dagplejer siden 2008.

Jeg er gift med Bo og sammen har vi to piger fra 1998 og 2001.

Det er vigtigt for mig, at have et tillidsfuldt forhold til børnene og deres forældre.

Her tilbydes et hjemligt miljø, hvor børnene er en stor del af familien.

Børnene bliver mødt med daglige knus og omsorg.

At give børnene en sund og varieret kost – jeg bager meget af vores brød selv, elsker frugt og grønt.

Jeg lægger stor vægt på, at have god tid til daglige rutiner, såsom måltiderne, tandbørstning, puttesituationer, modtagelse og afhentning af børnene.

Jeg er glad, rolig og omsorgsfuld. Jeg gør meget ud af, at se det enkelte barn og hvilke behov det har.

Jeg er åben, rummelig og fleksibel.

At være ude i min have sammen med børnene, så kroppen bliver styrket optimalt.

Vi går ture i nærmiljøet, på fodbold banen med en taske fyldt med bolde. Vi går på legepladsen og det grønne område.

Synge, sanglege og dans til musik, er en skøn del af vores hverdag. Det styrker motorikken og sanserne.

Jeg lægger vægt på, vi hjælpes ad med at dække bord og rydde op. Jeg oplever, børnene meget gerne vil være med til de gøremål og vokser stolt med opgaven.

Jeg bor centralt i Stenstrup. I et parcelhus, i et lukket vænge. Jeg har legeværelse i med mit køkken/alrum.

Jeg har en stor have, med masser af plads – vi har rutsje bane, legehus, sandkasse og gynger.

Vi har fliser, hvor børnene kan køre på cykler, scooter og med dukkevogne.