Anette Jul

Anette Jul - portræt

Anette Jul
Teglbakken 23, Stenstrup

• At give barnet en tryg, rolig og stabil hverdag.
  • At hjælpe det enkelte barn med dets færdigheder, til at blive et selvstændigt individ.
  • At udvikle det enkelte barns færdigheder, såsom sprogligt, motorisk og socialt.
  • At være nærværende.
Hvem er jeg:Jeg er sønderjyde født i 1974. Uddannet salgsassistent 1994.
Arbejdet i vuggestue og børnehave 1999 til 2010. Været dagplejer fra 1. januar 2011.
Har deltaget i forskelige kurser i forbindelse med mit arbejde med børn. I 2019 blevet færdig med efteruddannelse for dagplejer som indeholdt: Samspil, tilknytning og sprog. Børns kompetencer. Kollegial supervision.
Gift med Lars. Vi har to drenge, Simon født 2004 og Mathias født 2006. Vi er en aktiv familie i vores fritid med sport og foreningsarbejde osv.
Vores fælles værdier som familie er, at dagplejebørnene og deres forældre til en vis grad føler sig som en del af vores hverdag.
Mine værdier:At give omsorg.
At skabe tryghed, kærlighed og glæde til det enkelte barn.
At møde hvert enkelt barn, der hvor barnet er i sin udvikling.
At anerkende og vise gensidig respekt.
At gøre det enkelte barn til selvhjulpne individer.
At børnene føler sig ligeværdige.
Personlige egenskaber:Engageret i mit arbejde.
Er omsorgsfuld.
Åben og ærlig.
Udadvendt, glad person.
I vil opleve, at jeg brænder for:At vi synger meget.
At være kreativ, hvor det passer til barnets niveau.
At nyde naturens forskellige årstider.
At dagene er leg, med de tilhørende færdigheder i barnets udvikling.
Mine omgivelser:Bor i et dejligt parcelhus, som vi har forbedret på, til vores behov siden 2007.
Bryggerset er indrettet med pusle/garderobe plads til børnene og med hver sin skabshylde.
Dejligt lyst køkken, som vi bruger meget, til de forskellige måltider, men også når vi er kreative og til leg.
Fra køkkenet kan vi gå ind i legeværelset, hvor vi har et gulv til loft vindue, hvor børnene vinker til deres forældre.
Vi har en dejlig stor have, med sansegynge, almindelig gynge og ruchebane, håndbold mål, legehus og en stor sandkasse.