Anja Jørgensen

Åkildevej 31 A, Ollerup

Jeg drømmer om:At skabe en god og hyggelig stemning i min dagpleje , og skabe en god relation til børnene.
At give børnene en god og tryg hverdag.
Og masser af omsorg og god tid til det enkelte barn.
At have et godt samarbejde med forældre.
Hvem er jeg:Jeg hedder Anja Legaard Jørgensen født i 1978. Startede som dagplejer januar 2010 Jeg er gift med Henrik Jørgensen, som er servicemedarbejder på Den frie lærer skole i Ollerup. Udlært elektriker. Sammen har vi 3 dejlige børn , Fie (2001) Emma (2003) og Lukas (2009) Både morgen og eftermiddag tager min familie del i mit job, og børnene nyder det.
Jeg har afsluttet dagplejeuddannelsen i sep 2019, og har også dagplejens grunduddannelse (2011). Og så har jeg naturligvis førstehjælpskursus, som løbende bliver opdateret.
Mine værdier:Jeg er imødekommende over for både børn og voksne.
Jeg er stille og rolig af sind, elsker at synge, danse og lave sjov med børnene.
Jeg er god til at give det enkelte barn tryghed ,omsorg og på den måde skabe tillid til den enkelte.
Jeg elsker at lave mad og bage, så hver morgen er der nybagte boller.
Laver sund og varieret kost ifølge kostpolitikken . Og får varm mad engang imellem.
Personlige egenskaber:Jeg er nærværende, stille og rolig af sind.
Jeg elsker mit job, og glæder mig hver dag til at modtage børn og forældre .
Jeg er en pligtopfyldende person.
I vil opleve, at jeg brænder for:At give børnene en god start på livet, gøre dem rustet og selvhjulpen, så de er klar til livet fremadrettet.
Og give børnene plads til at udvikle sig.
Mine omgivelser:Bor i et dejligt hus med stor have, hvor vi har gode legemuligheder i form af gynge, rutsje, hoppe på trampolin (gravet ned) lege i sandkasse.
Der er fliser hele vejen rundt huset, og der bliver kørt mange ture på scooter/3hjulet cykel .
Inde: Stort køkken/alrum, samt en gang med mange legemuligheder som boldspil og motorikbane.
Hverdagen:Vi er ude hver dag- Vi leger i haven, hvor vi gynger, rutsjer, hopper trampolin og meget andet.
Vi cykler ture, bla. til kollegaer, legepladsen , skov og stranden.
Og vi er kreative med forskellige ting, som at male og klistre....
Synger, danse og læse bøger.
Vi er heldagslegestue 2 gange om mdr.