Charlotte Christiansen

Karl Madsensvej 7, Ulbølle
Jeg drømmer om: At skabe en tryg og omsorgsfuld hverdag for hvert enkelt barn - og hvor hvert enkelt barn  får de bedste muligheder for at udvikle sig optimalt.

Jeg er en årgang 1966 - gift med Henning, sammen har vi 2 voksne sønner.

Stefan er født i 1989 og bor i Nordjylland , gift og har 4 børn. Kasper er født i 1994 og bor i V. Skerninge .

Desuden har vi vores dejlige hund Bailey  - en lille pomeranian.

Jeg har været dagplejer siden 1995.

Jeg har taget dagplejeuddannelsen af 12 ugers varighed på skolebænken og indeholdende aktionslæring.

Mine værdier: Jeg er en rummelig, fleksibel og ærlig person, som er glad og kærlig af natur.
Personlige egenskaber: Jeg er rolig, tålmodig, ansvarsbevidst, talende, har en god humor og er selvstændig.
I vil opleve, at jeg brænder for: At give børnene omsorg og tryghed, jeg er god til at skabe rum til fordybelse for alle børn, jeg vægter at give børnene gode oplevelser i deres dagplejedag og er god til, at følge deres spor fx hvis vi møder en regnorm på vores vej. Jeg elsker naturen, vi er ude hver dag - enten i min egen have , på besøg ved andre dagplejere og deres børn, eller på udflugt på cykel , hvor vi tit har madpakke med.

Jeg bor i eget hus med stor have, hvor jeg har legehus , gynger og stor sandkasse . For enden af haven, har jeg min egen lille skov - som er et godt udflugtsmål .

Indenfor har jeg et dejligt legeværelse, i forbindelse med køkken-alrum .

Jeg bor på en blind vej med mange gode stier, der er perfekt til at udforske verden.