Sarah Shirin Mohajer Ganjavi

Sarah Ganjavi

Møllevej 3, Ulbølle

Jeg drømmer om:at give børnene en tryg, sjov og genkendelig hverdag med plads til leg, læring, oplevelser i naturen og medinddragelse i dagens gøremål.
Et børneliv med fokus på trivsel, glæde, omsorg og nærvær.
Hvem er jeg:Jeg hedder Sarah og er født i 1975. Jeg er tilflytter fra København og bor i Ulbølle sammen med min mand, Rasmus og mine børn. Jeg har 3 drenge og en pige. Den ældste er en årgang 1995 og min yngste er fra 2006. Jeg er uddannet pædagog og har arbejdet i vuggestue og som skolepædagog. Jeg er påbegyndt arbejdet som dagplejer i marts 2021.
Mine værdier:I min dagpleje vil jeres barn føle sig set, hørt og forstået. Her skal et godt børneliv være fyldt med gode fælles oplevelser, sjov og ballade, tryghed og genkendelighed samt nærvær og omsorg. Jeg lægger stor vægt på et godt og åbent forældresamarbejde, så vi sammen kan skabe en tryg og god hverdag for jeres barn.
Personlige egenskaber:Jeg er imødekommende, smilende og positiv. God til at få børn til at føle sig trygge og er god til at skabe relationer.
I vil opleve, at jeg brænder for:og gerne vil bidrage til jeres barns sproglige og sociale udvikling. Derfor synger vi meget, læser sammen, taler om det vi oplever, når vi er på udflugt og vi bruger meget tid på leg - både den børnene selv finder på og lege som jeg igangsætter. Jeg har fokus på motorik og bevægelse, så vi bruger kroppen hver dag, enten på tur med cykel til skov eller strand, et besøg i en kollegas have eller vi er hjemme og bygge balance og tumlebane og lege i haven.
Jeg prioriterer et godt samarbejde med mine kollegaer og nyder når vi er i legestuegruppe eller tager på ture sammen. Derudover interesserer jeg mig for sund og alsidig kost med masser af frugt, grønt og hjemmebagt brød.
Mine omgivelser:Vi bor i et dejligt hus med have i Ulbølle, som vi flyttede til i sommeren 2019. Indenfor har jeg et legeværelse, hvor der også er spiseplads. I vores bryggers er der pusleplads, plads til overtøj og alle børn har en kurv med navn, med plads til deres ting og skiftetøj. I haven er der sandkasse, gyngestativ og forskelligt legetøj - samt et bord og bænkesæt, hvor vi spiser, når vejret tillader det.