Julie Sønderholm Lauritsen

Stubbevangen 33, Svendborg

• En hverdag hvor jeg er nærværende overfor alle børn.
  • At give og få gode oplevelser sammen med børnene.
  •  At gøre plads til forskelligheder og se børnene udvikle sig.
  • At give børnene en god start på livet udenfor hjemmet med tryghed og omsorg.
Hvem er jeg:Jeg er uddannet bevægelsespædagog i 2013. Jeg har efter endt uddannelse været ansat i vuggestuer og sidst i 2015 været med til at starte en helt ny vuggestue op fra bunden. Jeg er fra 1987 og har 2 piger, en fra 09 og en fra 17.
  • At skabe en rolig og genkendelig hverdag for børnene. Jeg ligger vægt på at give barnet omsorg og nærvær. Når barnet er trygt, så kan vi bygge broer til læring og danne sociale relationer.
  • Et godt forældresamarbejde – hvor man åbnet og tillidsfuldt kan snakke sammen.

Jeg ser mig selv som en glad, smilende, ansvarsbevidst, kærlig og tålmodig person.  Mit hjem er åbent for børnene og jer forældre. Jeg ser muligheder frem for begrænsninger.

Jeg er nystartet dagplejer, så jeg er stadigvæk i stor udvikling. Denne proces glæder jeg mig til at udvikle sammen med jer og jeres børn.  Jeg kan lide at lære nyt og udvikle mig.

• Sang & musik.
  • Bevægelse både inde og ude.
  • Selvhjulpenhed.
  • Sproglig udvikling. Gennem sang, bøger, sætter ord på ting og aktiviteter.
  • Ude liv – hvor vi mærker de 4 årstider. Går på tur til skov/strand.
  • Samværet med min kollegaer og deres børn. Både til planlagte aktiviteter og besøg i haverne.
Mine omgivelser:Bor i rækkehus med egen have, baghaven er indrettet med legeplads. Bor i et meget roligt område, hvor vi både er tæt på byen, strand/vand og skoven og med store grønne områder tæt på.